mia-

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Mia - 6 januari 2013 07:58

Helt ortoligt bloggar 2 dagar efter varandra... Bra start :)


Hade en fantastisk kväll igår. Jag och Elin åkte över till grannstallet till nästa Elin :) Vi tog in pållarna och fixade. Sedan bar det av till ridhuset. Ojojoj det behövdes.... Började med dressyr har en hel del att jobba på. Sedan blev det lite skutt. Började med några räcken på ca 1m. Rosie var duktig jag var det inte. Nervvrak som jag är när jag hoppar så hittar jag på massa dumt. Överger henne innan hindret pumpar med händerna, styr med öronen och flaxar med fötterna....

Men Elin snodde sadeln av mig. Det bästa hon gjort tror jag. HElt plötsligt red jag henne mot över och efter hindret... Skutt på 70cm barbacka.. hihi det var roligt :) Jag vill meeeer


Idag ska det fottas lite. En kompis till Elin ska komma ut och fotta lite. Ska bli kul, hoppas att det kan bli lite fina bilder.

Sedan ska jag ut till mitt nya hem. Jag och Sofia ska gå igenom stallet och planera hur vi ska förvara alla hästarnas saker.



Har en skvätt med träningsvärk. Ont i stora delar av kroppen. Men det ska nog bli bra. Bara att köra på :)


Presentation


Livet runt Mia och alla hästarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards